Hos PALOMAT tilbyder vi 24-timers telefonisk support - 365 dage om året.

Med et vagtberedskab på 7 kompetente serviceteknikere i fast vagtturnus står vi altid klar til at hjælpe. Når I tager kontakt til serviceafdelingen, er det vigtigt, at I har PALOMATens serienummer samt typenummer klar. Mærkningen, som er vist nedenfor, finder I på siden/bagerst på pallemagasinet.

I garantiperioden kan vi tilbyde support uden beregning, hvis I ringer indenfor normal arbejdstid:

- Mandag - torsdag: 07.00 - 15.45
- Fredag: 07.00 - 12.20. 

Ringer I udenfor normal arbejdstid i garantiperioden eller er der ikke længere garanti på PALOMATen, fakturerer vi for den service, vi har udført. Minimum betaling er 1 time.

Garantiperioden på en PALOMAT er 1 år eller 1800 arbejdstimer på materiale og produktionsfejl.

Reservedele i garantiperioden fremsender vi uden beregning – dog fakturerer vi reservedelen ved forsendelse og når den deffekte reservedel kommer retur, sender vi en kreditnota.

Udenfor garantiperioden fakturerer vi reservedelen plus fragtomkostninger. Ved reservedelsbestillinger på under DKK 500,00,- pålægger vi ordren et administrationsgebyr på
DKK 300,00,-.

Har I brug for service, kan I ringe på følgende telefonnummer:

+45-97 71 00 44 - tast 1 for service.

>> Se installationsvideo for pallemagasinet PALOMAT
 

CE-mærke for PALOMAT pallemagasin